Forum Shaman King
Shaman King i inne znane mangi(wogóle wszystko)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak zostać sędzią

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Shaman King Strona Główna -> Wieści
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zick
Król Shamanów



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:11, 18 Cze 2006    Temat postu: Jak zostać sędzią

Ataki:

1k6=1 rzut koscia 6 scienna
2k6=2 rzuty koscia 6 scienna
itd.

1. Furyoku:
2k6+obrona + szybkosc broni + siła ataku (normalnego)

Suma tego dzialania + 100 = twoje furyoku

np.:
2 + 6 + 5 + 5 + 10 = 28
28 + 100 = 128


2. Specjalny atak:
3k6 + sila broni + specjalny atak broni

Tyle ile wyniesice suma tego dzialania odejmuje sie od furyoku przeciwnika.

Gracz ktory wykonuje ten atak traci 3k6 furyoku.

np.:
2 + 6 + 6 + 8 - (15 - 10) = 22 - 5 = 17
Przeciwnik traci 17 furyoku, a ty 3k6.

3. Normalny atak:
2k6 + sila broni - (15 - zasieg broni)

Tyle ile wyniesie suma tego dzialania odelmuje sie od furyoku przeciwnika.

Gracz ktory wykonuje ten atak traci 1k6 furyoku.

np.:
2 + 6 + 6 - (15 - 10) = 14 - 5 = 9
Twoj przeciwnik traci 9 furyoku, a ty 1k6.

4.Swój atak
Swój atak polega na tym że wymyślacie sobie nazwe ataku ale każdy odejmuje to samo.I niemówicie np.Amidamru swój atak tylko Amiadmaru niebiańskie cięcia

5k6 + sila broni + specjalny atak broni - (15 - zasieg broni)

Tyle ile wyniesice suma tego dzialania odejmuje sie od furyoku przeciwnika.

Gracz ktory wykonuje ten atak traci 3k6 furyoku.
ALE UWAGA TEN KTO UŻYWA TEGO ATAKU TRACI DODATKOWE 15 foryoku.

Poradnik dla Shaman zwykłego

Jednosc z duchem: NEW NEW NEW
Uzywajac jednosci z duchem tracimy 10 furyoku a zystkujemy tymczasowo ( do konca walki) +10 obrażeń. Ta jednosc trwa az do konca walki i nie odejmuje nic od furyoku. Uzyskanie jednosci trwa cala runde. Jednosc mozna wylaczyc i nie trwa to calej rundy.Jeżeli chcemy użyć jedności z duchem musimy mówić np.Amidamaru jedność.

Kontrola ducha:
Uzywajac kontroli ducha tracimy 50 furyoku, a kazdy twoj atak jest podwojony(2x). Kontrola ducha trwa do konca walki. Uzyskanie kontroli ducha trwa cala runde. Kontrole ducha mozna wylaczyc i nie trwa to calej rundy.
Jeżeli chcemy użyć kontroli ducha to musi mówić np.Amidamaru do miecza.

NEW NEW NEW NEW NEW NEW NEWBig Oversoul-Big Oversoul jest to atak czyniączy naszego ducha wielkim jak góra ataki są 4 razy silniejsze ale gdy użyjemy Big Oversoul zabiera nam na początku 100 furyoku i za każdy atak zabiera nam 25 furyoku.
MOŻNA TEGO UŻYWAĆ PRZY 4LVL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Poradnik dla lalkarza
Wprowadzenie ducha ducha do przedmiotów-Gdy Lalkarz wprowadza ducha do zbroi ma +40 obrony ale traci 40 furyoku.Gdy Lalkarz wprowadza ducha do butów zyskuje +50 furyoku traci przy tym 10 furyoku.Gdy lalkarz wprowadza ducha do broni to tak samo jak shaman zwykły....I traci tak samo jak shaman normalny.

Poradnik dla doshi :
Talizman-używając talizman tracimy 50 furyoku, a każdy twój atak jest podwojony(2x).
Zaklęcie tarczy-używając tego zaklęcia zyskuje się dodatkową obrone czyli 10 gdy atak wynosi 25 to obrażenia tylko 15 gdy włanczamy zaklęcie tarczy tracimy 30 furyoku zaklęcie trwa 6 tur czyli 3 ataki twoje 3 ataki przciwnika.


Poradnik dla Nekromanty:
Ożywienie szkieletu-używając ożywienia tracimy 50 furyoku, a kazdy twoj atak jest podwojony2x
Blokujący atak-używanie blokującego ataku tracimy 10 furyoku lecz przeciwnik niemorze zatakować cie
ŚMIERTELNT ATAK-Śmiertelny atak polega na tym że gdy przeciwnik niema już furyoku morzna go zabić wtedy traci postać i sędzia kasuje jego postać w wasi szamani morzna założyć nową postać lecz niebędzie mieć żadnych dodatkowych atrybutów które się wygrało po walce.Używając tego ataku musimy mieć przynajmniej 25 furyoku.

Poradnik dla Medium :
Uwięzenie ducha w koralach-Jest to atak który uwięzia ducha przeciwnika w koralach i przeciwnik niemorze wykorzystać ani kontroli ducha ani jedności.Kto urzywa tego ataku traci 30 furyoku

Zatrzymanie ducha-Zatrzymanie ducha to poprostu zatrzymanie ducha w koralach ale w podpisie musicie mieć ilość uwięzionych duchów w koralach każdy dodatkowy duch to dodatkowy atrybut!!Kto chce uwięzić ducha musi mieć przynajmniej 30 furyoku.Ten kto straci ducha sędzia kasuje mu ducha morzna dostać nowego jak sie ma koleżanke medium lub jakiś medium wam pomorze.

Użycie 1080 korali -Jest to atak który zabiera dodatkowe 40 furyoku np.Mówisz atak spec. i użycie 1080 korali.Ale ten kto używa tego ataku traci korale na tą runde i niemorze uwięzć ducha !!

Tu macie info o umiejętnościach bo dodałem lvl i tu są nowe

Tarcza:Morzna ją urzyć w każdej walce oczywiście daje wam wybór nazwy ale musicie mieć napis np.Tarcza:Super obrona amidamaru.W podpisie oczywiście!!Teraz opisze wam jak ta tarcza działa:mówicie np.Super tarcza amidamaru wykorzystuje X furyoku.to sie liczy ttak wykorzystujecie 20 furyoku obrona na 40 czyli 2x


Nowy spec atak tym razem znowu wybieracie nazwe np. Katana Amidamaru.On odbiera 10 rzutów kostką +siła+Atak specjalny.
Kto wykonuje ten atak traci 3rzuty kostką+30 furyoku.


Przy 5lvlu jest kolejny atak tak samo jak w poprzednim ataku tylko że odejmuje 15 rzutów kostką+spec atak +siła.
Kto wykonuje ten atak traci 3 rzuty kostką+50 furyoku


SUPER ATAK jest na 7 lvl powiem że to atak ostateczny też wybieracie atak np.ATAK OSTATCZNY odejmuje 15 kostką +80 obrażen +sila+atak spec.kto wykonuje ten atak traci 5 rzutów kostką +60 furyoku


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zick dnia Czw 16:41, 06 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoh
Król Shamanów



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:03, 19 Cze 2006    Temat postu:

skoplikowane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zick
Król Shamanów



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:37, 19 Cze 2006    Temat postu:

no ale pożyteczne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Batricze
Ktoś



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:12, 19 Cze 2006    Temat postu:

no

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoh&Amidamaru
Administrator



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:40, 20 Cze 2006    Temat postu:

Ale po co tak duzo???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoh
Król Shamanów



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:40, 20 Cze 2006    Temat postu:

nie wiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zick
Król Shamanów



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:43, 01 Lip 2006    Temat postu:

żeby być sędzią jest to

--------------------------------------------------------------------------------
Ataki:

1k6=1 rzut koscia 6 scienna
2k6=2 rzuty koscia 6 scienna
itd.

1. Furyoku:
2k6+obrona + szybkosc broni + siła ataku (normalnego)

Suma tego dzialania + 100 = twoje furyoku

np.:
2 + 6 + 5 + 5 + 10 = 28
28 + 100 = 128


2. Specjalny atak:
3k6 + sila broni + specjalny atak broni

Tyle ile wyniesice suma tego dzialania odejmuje sie od furyoku przeciwnika.

Gracz ktory wykonuje ten atak traci 3k6 furyoku.

np.:
2 + 6 + 6 + 8 - (15 - 10) = 22 - 5 = 17
Przeciwnik traci 17 furyoku, a ty 3k6.

3. Normalny atak:
2k6 + sila broni - (15 - zasieg broni)

Tyle ile wyniesie suma tego dzialania odelmuje sie od furyoku przeciwnika.

Gracz ktory wykonuje ten atak traci 1k6 furyoku.

np.:
2 + 6 + 6 - (15 - 10) = 14 - 5 = 9
Twoj przeciwnik traci 9 furyoku, a ty 1k6.

4.Swój atak
Swój atak polega na tym że wymyślacie sobie nazwe ataku ale każdy odejmuje to samo.I niemówicie np.Amidamru swój atak tylko Amiadmaru niebiańskie cięcia

5k6 + sila broni + specjalny atak broni - (15 - zasieg broni)

Tyle ile wyniesice suma tego dzialania odejmuje sie od furyoku przeciwnika.

Gracz ktory wykonuje ten atak traci 3k6 furyoku.
ALE UWAGA TEN KTO UŻYWA TEGO ATAKU TRACI DODATKOWE 15 foryoku.

Poradnik dla Shaman zwykłego

Jednosc z duchem: NEW NEW NEW
Uzywajac jednosci z duchem tracimy 10 furyoku a zystkujemy tymczasowo ( do konca walki) +10 obrażeń. Ta jednosc trwa az do konca walki i nie odejmuje nic od furyoku. Uzyskanie jednosci trwa cala runde. Jednosc mozna wylaczyc i nie trwa to calej rundy.Jeżeli chcemy użyć jedności z duchem musimy mówić np.Amidamaru jedność.

Kontrola ducha:
Uzywajac kontroli ducha tracimy 50 furyoku, a kazdy twoj atak jest podwojony(2x). Kontrola ducha trwa do konca walki. Uzyskanie kontroli ducha trwa cala runde. Kontrole ducha mozna wylaczyc i nie trwa to calej rundy.
Jeżeli chcemy użyć kontroli ducha to musi mówić np.Amidamaru do miecza.

i reszta też


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zick dnia Pią 9:54, 07 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoh&Amidamaru
Administrator



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:08, 03 Lip 2006    Temat postu:

A co chcesz byc sedzią???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoh
Król Shamanów



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:59, 06 Lip 2006    Temat postu:

oki ale staty sa
S-7
Z-5
W-10
E-10


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zick
Król Shamanów



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:56, 07 Lip 2006    Temat postu:

Yoh napisał:
oki ale staty sa
S-7
Z-5
W-10
E-10


ty sobie załuż shaman w postaciach i staty zrób na tej samej podstawie co ja żeby było 50


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yoh
Król Shamanów



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:13, 07 Lip 2006    Temat postu:

ale te twoje staty sa dziwne i nie umiem na nich walczyc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zick
Król Shamanów



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:01, 09 Lip 2006    Temat postu:

ale muszą taki być bo ma być 50 zrób ineczej ale ma być tyle samo kategori

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Shaman King Strona Główna -> Wieści Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin